Ідея бізнесу – магазин приколів

магазин приколів

Магазин приколів – оригінальний і специфічний вид бізнесу, що вимагає від свого власника чималої кількості зусиль з просування та реклами товару. Оскільки асортимент подібного магазину не має на увазі наявності товарів, так званої, першої необхідності, для того щоб налагодити успішну торгівлю, необхідно буде постійно вишукувати методи і способи залучення клієнтів. Ця ідея бізнесу підійде для тих, хто прагне спробувати свої сили не тільки у підприємництві, але і в рекламі, маркетингу і мерчандайзингу.
Орієнтовні витрати
Для того щоб відкрити магазин приколів знадобиться сума в 350-400 тисяч рублів. При цьому половина з них піде на придбання асортименту, заробітну плату продавця і оформлення вітрин. Друга половина – це оренда приміщення, оформлення ІП або ТОВ і витрати на рекламу. Варто відзначити, що магазин веселих і смішних подарунків вимагає ретельно продуманої і професійно організованої рекламної компанії, яка не просто проінформує потенційного споживача про відкриття нової торгової точки, а зацікавить його і змусить відвідати ваш магазин.
Особливості асортименту та оформлення магазину
Відповідно до проведених маркетологами досліджень, відвідування магазину приколів рідко є спланованим заздалегідь шопінгом. У переважній більшості випадків клієнти приймають рішення зайти в нього спонтанно, тому вибір місця розташування в чому визначить успішність торгової точки. Вибирайте торгові моли з високою прохідністю, центральні райони міста, через які проходять популярні пішохідні маршрути – це в багато разів збільшить відвідуваність магазину приколів.
Другий чинник, що визначає рентабельність бізнесу з реалізації товарів для підняття настрою, це розмір асортименту. Якщо врахувати, що більша частина відвідувачів буде входити в магазин без певної мети, то необхідно мати якомога більше товарів різної цінової категорії, щоб зацікавити різні соціальні та вікові групи клієнтів.
Оптимальним вважається наявність в асортименті магазину приколів 500-600 позицій, з яких одна четверта частина припадає на пафосні подарунки (пачки банкнот, кейси із золотими злитками, різні дипломи та сертифікати), ще чверть – на майки, подушки, кружки і нижня білизна з веселими написами і смішними картинками, а що залишилися 50% – на аксесуари для свят, недорогі товари для розіграшів, магнітики, фоторамки і так далі.
Також варто пильну увагу приділити мерчандайзингу вашого магазину, і, вивчивши його основні правила, оформити магазин так, щоб більша частина клієнтів здійснювала хоча б невеликі покупки.
Як збільшити продажі
Навіть найефективніша і ретельно спланована рекламна компанія ще не гарантує різкого зростання продажів. Тому варто обзавестися постійними партнерами, які забезпечать вам продажу. Це можуть бути агентства з організації свят, клуби, часто проводять тематичні вечірки, великі компанії, які потребують в період свят у великій кількості недорогих, але оригінальних подарунків і так далі.
При гарній організації та постійної рекламі рентабельність такого роду бізнесу становить 20-25%, тому розраховувати на моментальну і високий прибуток в даному випадку не доводиться. Але якщо ви готові прикладати зусилля, невпинно розвивати свій бізнес та прагне до його розширення, через якийсь час ви можете стати власником власної справи, що приносить вам стабільний дохід.

Вы можите залишити коментар.

Написати коментар

XHTML: Ви можете використовувати ці теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>