Ідея бізнесу на повітряних кулях

на повітряних куляхСьогодні бізнес на повітряних кулях – це не тільки просте отримання прибутку, це ще й творчий процес. І якщо грамотно не організували його, конкуренти швидко витіснять підприємця з ринку.

У чому сенс бізнесу на повітряних кулях і хто споживач таких послуг?

Бізнес на повітряних кулях передбачає освоєння технологій в’язання, плетіння куль, створення оригінальних фігур і скульптур, вивчення дизайнерського мистецтва і наступне оформлення залів, приміщень або окремих об’єктів в будівлі і під відкритим небом. Це схоже на своєрідну студію дизайну інтер’єру. Основний елемент цього бізнесу – невичерпна фантазія і почуття прекрасного. Підприємець повинен знати і розуміти, як краще поєднати кулі, як створити не тільки цікаву, але і стійку композицію. Цим мистецтвом повинні володіти і виконавці. Тільки при виконанні цих умов до вас підуть споживачі. Кулі замовляються на:

Весілля – гелеві різнобарвні кулі, кулі у вигляді сердець або арок;

Дитячі заходи – фігурні кулі, мультиплікаційні герої, аплікації;

Корпоративні заходи – кулі з логотипами, гірлянди, величезна торгова марка, зроблена з різнокольорових кульок.

Знайти перших клієнтів непросто. Необхідно залучати покупців рекламою і демонстрацією свого вміння. Для цього доведеться оформити свій сайт, заповнити його фотографіями готових проектів. Якщо підприємець не володіє мистецтвом сайтобудування, слід доручити цю справу професіоналам, які візьмуть за свою роботу 20-40 тисяч рублів. Але через особистий сайт підприємець зможе залучати клієнтів і заробити за допомогою Інтернету більше половини своїх доходів. Також доведеться витратити кошти на рекламу. Яскраві вивіски, барвисті розтяжки, а також реклама на автомобілях – ось запорука успішного ведення бізнесу. На рекламу підприємцю доведеться витрачати від 10 тисяч рублів щомісяця.

Як підготуватися і що потрібно для відкриття бізнесу на повітряних кулях

Крім вище зазначених витрат, доведеться підготувати і основний бюджет. Буде потрібно зняти просторе приміщення, де буде розташовуватися обладнання, склад, а також офіс для прийому клієнтів. Орієнтовна площа такого приміщення – 20-30 кв. м. Оренда обійдеться в 30-35 тисяч рублів залежно від місця розташування офісу і його облаштованості. Згодом можна буде зняти приміщення великою площею для оформлення демонстраційного залу. І нехай багато підприємці кажуть, що дана ідея для бізнесу не вимагає наявності приміщень, але саме цей аспект стає найважливішим в частині залучення клієнта. Адже всім хочеться спочатку оцінити творчий потенціал компанії, а потім вже зробити замовлення.

Також необхідно буде закупити обладнання – насосні агрегати, балони, компресори, перехідники для переливу гелію, а також прилади для вимірювання тиску всередині балонів. Спочатку доведеться закупити невелику партію куль, різних за формою і колірній гамі. Витрати за цією статтею становитимуть 60-70 тисяч рублів. Згодом доведеться закуповувати лише гелій і кулі, тому витрати будуть значно менше.

Якщо у підприємця немає автомобіля, доведеться купити і його або взяти в оренду. Як правило, балони привозяться на вказане замовником місце і вже там надуваються кулі і створюється композиція. Це робиться для того щоб не пошкодити малюнок при перевезенні і не порушити цілісності готового виробу. Оренда обійдеться в 2-3 тисячі рублів. Не варто забувати і про витрати на бензин, які також будуть з’їдати частину прибутку.

Як сформувати ціну на свої вироби, і яка окупність

Націнка на композиції з повітряних куль в середньому по ринку визначається як 500%. Ця цифра може значно збільшуватися в святкові дні. Термін окупності при цьому мінімальний – всього півроку. Важливо тільки пам’ятати, що лише азарт, фантазія і бажання догодити своєму клієнтові дадуть шанс бізнесу розвиватися і вдосконалюватися.

Настройка Win95 компьютерная помощь марьино ремонт компьютеров в Грибках.
Вы можите залишити коментар.

Написати коментар

XHTML: Ви можете використовувати ці теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>