Ідея бізнесу: прокат дитячих товарів

прокат дитячих товарівНародження малюка в сім’ї завжди загрожує виникненням додаткових витрат. Причому суми витрачених коштів будуть вельми і вельми вражаючими. Адже новонародженому потрібно безліч речей: ліжечко, коляска, дитяче крісло для транспортування, одяг, іграшки.

Далеко не всі молоді батьки можуть дозволити відразу придбати повний комплект необхідних речей. Деякі ж просто не бажають витрачати гроші на те, чим дитина поживе від сили кілька місяців.

Наприклад, якщо звичайна ліжечко прослужить маляті 1,5-2 роки, то ігрова панель, ходунки або радіо-няня всього 3-6 місяців. Тому останнім часом попит на послуги з прокату дитячих товарів стабільно зростає.

Головна перевага цієї ідеї в тому, що прокат дитячих товарів дозволяє отримувати гарний прибуток багаторазово з однією і тією ж речі. Тобто, те ж дитяче крісло, при правильній організації бізнесу, може окупити себе кілька разів. Крім того, оскільки це прокат речей, і вони будуть перебувати на руках у орендарів, то для забезпечення роботи підприємства не потрібно буде утримувати великий склад з товарами.

З чого почати

Якщо зміцніло бажання спробувати себе в організації подібного роду справи, то варто чітко розуміти – це захід не відноситься до розряду «бізнес з нуля». Для його створення буде потрібно досить велика вкладення коштів.

Тому, перш ніж ризикувати своїми грошима, потрібно детально вивчити ту середу, в якій буде функціонувати передбачуване підприємство. Іншими словами, потрібно проаналізувати ринок і дізнатися про кількість конкурентів, їх спеціалізації та асортименті, методиці роботи, знайти інформацію про потенційних споживачів (які позиції товарів найбільш затребувані).

Припустимо, було прийнято рішення про орієнтацію на сегмент ринку «товари для дітей від народження до трьох років». Після визначення напрямку своєї діяльності, приблизна послідовність подальших дій виглядає так:

Придбання офіційного статусу (реєстрація ІП або ТОВ);

Оренда приміщень під офіс та склад;

Розробка сайту онлайн-магазину;

Формування асортименту та придбання обладнання;

Найм персоналу;

Розкрутка.

Кошторис витрат

У загальній складності, для організації бізнесу можуть знадобитися інвестиції в розмірі від 300 до 600 тисяч рублів, у тому числі за статтями:

Оформлення документів до 5 тисяч;

Розробка унікального, незабутнього дизайну для сайту; заповнення ресурсу контентом, формування карток товарів, налагодження і забезпечення підтримки – 20-40 тисяч;

Разові витрати на обладнання (меблі, ремонт, оргтехніка) – 100-150 тисяч;

Заробітна плата персоналу – від 15 тисяч на одного співробітника. Навіть на найменший сервіс з прокату необхідний хоча б один менеджер по роботі з покупцями (не рахуючи власника, якщо він теж планує працювати). Оптимально – 2-3 людини.

Щомісячні витрати (оплата бухгалтера на півставки, оренда, платежі за комунальні послуги, витрати на офісні дрібниці, реклама, просування) – 30-40 тисяч.

Формування асортименту – 100-250 тисяч. Для нормальної роботи магазину необхідно хоча б 30-50 найменувань товарів для старту.

Початок роботи та окупність

Вважається, щоб бізнес з оренди товарів із середньою вартістю приносив дохід, кожна річ повинна себе окупити за п’ять періодів прокату. Тобто, якщо дитяча ігрова панель коштує тисячу рублів, то за 5 фактів оренди вона повинна принести своєму власникові цю тисячу.

Звичайно, ця формула досить умовна. Якщо, наприклад, дитяче автомобільне крісло коштує 10 тисяч, а його орендують 5 разів по парі днів, це зовсім не означає, що потрібно виставляти молодим батькам чотиризначний рахунок. Ціни повинні бути адекватні ситуації.

Плату за прокат стягують двома способами:

Подобово, за тарифом, встановленим на кожну позицію;

Продажем місячного абонемента. Разово виплачується певна сума, і клієнт набуває право протягом місяця брати деяке число речей напрокат;

Саме слабке і хворобливе місце в справі організації прокату дитячих речей, це їх псування або неповернення. Переважна більшість підприємців вирішують це питання шляхом стягування застави (до третини вартості товару) і надання клієнтом копії паспорта.

Стандартний термін окупності такого проекту становить від півтора до двох років.

Узагальнюючи вищевикладене, хочеться відзначити, що бізнес з прокату дитячих речей відрізняється високим рівнем витрат і достатньою складністю у його реалізації. Тому вибирати такий спосіб інвестування грошей коштує, будучи повністю впевненим у власних силах.

muzoic.com.
Вы можите залишити коментар.

Написати коментар

XHTML: Ви можете використовувати ці теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>