Ідея бізнесу – відкриття комісійного магазину

відкриття комісійного магазину

Торгівля була і залишається одним з найбільш прибуткових видів бізнесу. Якщо для виробництва необхідно наявність великого штату співробітників, верстатів, механізмів, витратних матеріалів, виробничих площ і т.д., то для торгівлі достатньо точки продаж і товару. Головне – зайняти свою нішу, в якій можна буде знайти достатню кількість покупців.
Одним з варіантів торгової точки, є комісійний магазин – заклад, де б / у товари продаються за цінами, привабливим для населення. В якості постачальників виступають жителі міста. Бажаючі заощадити на покупці будь-якої речі знайдуться завжди, отже, нестачі в клієнтах не передбачається. Тому, якщо ви задумалися про те, як заробити гроші, можна звернути увагу на цей вид бізнесу.
Алгоритм роботи магазину
Метою власника комісійного магазину є продаж чужих товарів і отримання певного відсотка від їх вартості. Процентна ставка встановлюється власником магазину.
Людей, котрі здають речі в комісійний магазин, називають комітентами. Більшість магазинів встановлюють певний термін реалізації товару. Якщо за цей час річ не буде проданий, то вона повертається власнику. При цьому власник магазину має право встановити розмір винагороди за зберігання товару (зазвичай – в межах 5% вартості). У разі продажу товару, комітент заповнює спеціальний договір, за яким право власності на річ переходить до покупця.
Торгові площі
Як і для будь-якого іншого магазину, велике значення для «комісіонки» має місце її розташування. Не варто орендувати великі торгові площі в престижних районах. Для комісійного магазину підійде невелике приміщення площею близько 50 кв. м. на околиці або в спальному районі, де ціни на оренду не дуже високі. Втім, все залежить від того, якими товарами ви збираєтеся торгувати.
Що продавати
Існують комісійні магазини декількох типів. Найбільш поширені «універсальні магазини, де можна придбати все, від побутової техніки до книг. Зрозуміло, щоб продавати побутову техніку або одяг, потрібно досить велика за розмірами приміщення, в той час, як для продажу б / в мобільних телефонів, цілком підійде невелика кімната.
Вибір між вузькоспеціалізованим і «універсальним» магазином лежить на його власнику. Магазин першого типу легше виділити серед конкурентів, другий буде цікавий набагато більш широкої аудиторії покупців.
Початкові витрати
На початковому етапі реалізації, ця бізнес ідея зажадає таких витрат:
Оренда приміщення для торгівлі (не менше 20 кв. М.). Витрати будуть сильно відрізнятися в залежності від регіону. Якщо взяти середнє значення 700 руб. / Кв. м., то щомісячні витрати складуть від 14 тис. руб. / міс.
Купівля обладнання (вішалок, полиць, стелажів, манекенів, вітрин і т.д.). Загальна сума витрат складе приблизно 25 000 рублів.
Заробітна плата продавця – 10 тис. руб. / Міс.
Реклама. Залежно від ЗМІ, вартість оголошення може відрізнятися в десятки разів. Однак у більшості міст є газети безкоштовних оголошень. Цей варіант також не слід випускати з уваги, тим більше що він не вимагає витрат.
Планований дохід
Як показує практика, середня прибутковість комісійного магазину складає близько 15% від його обороту. Якщо середній обсяг продажів становитиме 10000 – 15000 руб. / Добу, то власник, відповідно, отримуватиме 1500 – 2200 руб. Разом середньомісячний дохід складе близько 52000 руб. За вирахуванням витрат чистий дохід складе близько 25000 руб. / Міс., Що зовсім непогано, враховуючи, що для організації бізнесу потрібно всього близько 50000 рублів.

viagra.
Вы можите залишити коментар.

1 коментар к “Ідея бізнесу – відкриття комісійного магазину”

  1. путлер коментує:

    якого милого ціни преведені в рублях, ми що в кацапуріі, чи це стаття сепаратів

Написати коментар

XHTML: Ви можете використовувати ці теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>