Ідея бізнесу – встановлення та обслуговування домофонів

встановлення та обслуговування домофонів

Установка і обслуговування домофонів – це відмінний варіант, як для невеликого бізнесу, так і для створення серйозної і солідної фірми. Все залежить від того, на який обсяг замовлень ви розраховуєте, і наскільки великий потенційний ринок збуту. Але навіть в якості ідеї бізнесу для невеликого міста установка домофонів може виявитися прибутковою і цікавою справою.

Що потрібно для відкриття фірми з встановлення домофонів?

Для реалізації даної бізнес-ідеї необхідно буде послідовно пройти кілька підготовчих етапів:

Відкрити ІП і стати на облік у податкових органах.

Знайти невелике приміщення під офіс з телефоном і виходом в Інтернет.

Набрати співробітників – фахівця з установки дверей (він повинен також вміти користуватися зварювальним апаратом), кілька електромонтажників, що мають уявлення про сучасні домофонах і способах їх встановлення, секретаря, який буде приймати замовлення.

Придбати або взяти в оренду автомобіль для транспортування металевих дверей, а також невелику легкову машину, в якій можна буде виїжджати на виклики з ремонту вже встановленого обладнання.

Знайти постачальника, у якого ви будете закуповувати все необхідне обладнання. Перш ніж прийняти остаточне рішення вивчіть відгуки про фірми, зіставте їх умови і підберіть оптимальний варіант.

У переважній більшості випадків ви можете значно заощадити на початковому етапі відкриття вашого бізнесу в тому випадку, якщо замість офісу будете використовувати власну квартиру, а частина роботи електромонтажників або установників дверей будете виконувати самостійно (за наявності відповідних навичок).

Як правильно організувати роботу

Ще кілька років тому для того щоб укласти договір з мешканцями на встановлення домофону необхідно було витратити багато часу на те, щоб заручитися згодою всіх квартир в під’їзді, залагодити всі виникаючі розбіжності і домовитися з усіма з приводу вартості установки і обслуговування устаткування.

Сьогодні, з появою ТСЖ ця проблема практично вирішена – вам достатньо тільки укласти договір з керівної компанією і можна сміливо приступати до монтажу, не витрачаючи часу на сперечання з мешканцями будинків.

Але є і друга сторона медалі – кількість конкурентів зростає з кожним днем, тому необхідно ретельно продумати стратегію вашої роботи, виділити свої конкурентні переваги і підкреслити їх. Обов’язковою умовою, необхідною для отримання вигідних контрактів, є подальше обслуговування встановлених домофонів – не всі з компаній, що займаються їх монтажем, надають подібні послуги.

Оплата послуг

Ретельно продумайте, яким чином клієнти зможуть оплачувати ваші послуги – це має бути максимально зручно для них, тому краще вибрати відразу декілька варіантів. Укладіть договір з Поштою Росії, банками, які приймають оплату за комунальні послуги, а також зробіть можливим оплату за допомогою електронних переказів.

Також можливий варіант з оплатою ваших послуг через ТСЖ – вони можуть включати необхідну суму в квитанцію про оплату квартири. Це значно спростить систему розрахунків і зробить її прозорою.

При правильній організації подібного бізнесу він окупиться досить швидко, але для цього необхідно приділяти йому максимум уваги і не забувати про те, що рівень сервісу має бути дуже високим. Тільки так ви зможете перемогти конкурентів і перетворити невеликий сімейний бізнес в процвітаючу компанію.

Вы можите залишити коментар.

Написати коментар

XHTML: Ви можете використовувати ці теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>