Ідея для бізнесу – доставка продуктів

доставка продуктів
Сьогодні людям не так вже й легко знайти час на відвідування магазину і купівлю продуктів. Все так зайняті роботою, що вільні години хочеться витратити на відпочинок, а вже ніяк не на стояння в черзі з візком, забитої їжею. Тому сервіс з доставки їжі з супермаркетів стрімко набирає обертів. І якщо кілька років тому здавалося, що “наші люди в булочну на таксі не їздять”, то сьогодні послуги доставки достатньо популярні. До речі, має сенс включити до переліку доставки не тільки продукти харчування, але й інші товари: побутову хімію, засоби гігієни, канцелярські товари і т.д.
Доставка продуктів. Кому це треба?
Коло споживачів даної послуги може бути досить великий. По-перше, це пенсіонери – люди, яким непросто вийти з дому, а потім ще й нести важкі пакети. По-друге, мами маленьких дітей, яким також нелегко вибратися за покупками. Та й взагалі, подібною послугою може скористатися будь-який, кому лінь висовувати носа з дому, наприклад, взимку або просто в погану погоду.
З чого почати?
Для початку потрібно всього лише визначитися з формою ведення бізнесу і зареєструвати ваше підприємство.
Щоб залучити якомога більше потенційних замовників, звернемося до реклами. По суті, в цьому бізнесі витрати на рекламу – основна стаття витрат і рекламна кампанія повинна бути ефективною. Більшість потенційних споживачів (крім, напевно, пенсіонерів) буде шукати цю послугу в Інтернеті. Тому без власного сайту вам не обійтися. Не обов’язково замовляти розробку наверненого порталу, буде достатньо звичайного сайту – візитки. З метою економії, ви можете його зробити навіть самостійно, використовуючи готові системи управління контентом (CMS), такі як Joomla! або WordPress. Відповідно, витрати будуть дорівнювати тільки вартості хостингу та домену.
Також заявити про себе можна за допомогою реклами в безкоштовних газетах з оголошеннями, листівок, що розкидаються прямо в поштові скриньки та зовнішньої реклами.
Приймати замовлення на перших порах найпростіше по телефону. Прийом замовлень по Інтернету зобов’яже вас весь час перебувати онлайн. При зростанні числа звернень клієнтів можна буде навіть взяти спеціальну людину на місце оператора, але це поки в планах.
Вкажіть на сайті, в який час зазвичай здійснюється доставка. Наприклад, з 15.00. Цього часу вистачить, щоб прийняти не одне замовлення. Ближче до обіду можна збиратися в магазин. Озброївшись списками покупок для всіх клієнтів, приступайте до їх вибору. Зручніше буде заздалегідь підготувати кілька пакетів і в кожний складати продукти окремого замовника. Завдяки цьому і на касі розрахуватися буде простіше – залишиться тільки прикріпити чек до пакету.
Далі необхідно відвезти куплені товари клієнту і отримати гроші за них і за свої послуги.
Не тільки залучити, але й утримати
Для будь-якого бізнесу важливо, щоб людина, звернувшись до вас, отримав послугу в такому обсязі і якості виконання, щоб у нього було бажання зробити замовлення ще неодноразово. Перше, що для цього буде потрібно – будьте чесні зі своїми клієнтами. Завжди надавайте чеки, що підтверджують вартість покупки. До речі, великі гіпермаркети надають картки знижок при покупці на певну суму, сплативши один велике замовлення і отримавши таку карту, ви зможете пропонувати своїм клієнтам продукти за вартістю трохи нижче звичайної. А це прекрасний шанс залучити нових замовників.
Важливо, щоб був зворотний зв’язок з клієнтом. Для більшості господинь принципова марка того чи іншого продукту, тому, якщо чогось у магазині не виявилося, важливо обговорити можливість заміни одного товару на інший.
Деякі магазини і точки громадського харчування надають власну доставку. Чому ж люди повинні замовляти у вас? Тут важливо розширити межі. Кур’єр піцерії НЕ заїде для клієнта в аптеку. А ви цілком зможете. Зробіть в рекламі наголос саме на це, переконайте клієнта, що він по одному дзвінку зможе отримати все, що йому зараз необхідно – від кефіру до тапочок. Окрім доставки продуктів з магазину, ви можете включити в перелік послуг доставку квитків в кіно або театр, доставку квітів і т.д.
Скільки коштує доставка?
Розраховуючи, скільки ви зможете заробити на цьому виді діяльності, необхідно враховувати і те, що можна пропонувати різні варіанти доставки. Наприклад, експрес-доставка коштуватиме дорожче звичайної, як і доставка в нічний час доби.
Ціна повинна залежати від віддаленості місця доставки, витрат на бензин, обсягу замовлення.
На початку роботи має сенс зайнятися доставкою тільки по своєму району – відстані мінімальні, витрата палива теж і від одного клієнта до іншого добиратися недалеко. Особливо вигідно вийде, якщо клієнти будуть чекати вас приблизно в один і той же час, наприклад, з 5 до 7 години вечора.
Щоб порахувати потенційний дохід, припустимо, що доставка одному клієнту буде коштувати близько 3 $. Якщо за день розвезти продукти 10 клієнтам вийде 30 $, а за місяць близько 900 $. Навіть з урахуванням витрат на бензин, виходить виразно вище середньої зарплати, чи не так?
Для додаткової економії в літній час для доставки можна використовувати мопед. Це дасть можливість значно знизити споживання палива.
Якщо на вибір та купівлю якогось конкретного товару ви витрачаєте велику кількість часу, має сенс зробити погодинну оплату.
Так як вкладення в цей вид бізнесу мінімальні, то рентабельним він стане досить швидко. Вам буде необхідно покрити лише витрати на рекламу.
Порада: для будь-якого бізнесу важливо підібрати правильний час для старту. Якщо ви заявите про себе в той період, коли послуга особливо затребувана, то без прибутку не залишитеся. Напередодні свят – найкращий час для початку надання подібних послуг.

Доставка шаров в Днепропетровске довольно популярная услуга, шары заказывают на мероприятия и....
Вы можите залишити коментар.

Написати коментар

XHTML: Ви можете використовувати ці теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>