Ідея для бізнесу – відкриття галереї

відкриття галереїНе кожна людина прагне до жарким з’ясуванням відносин з конкурентами і невпинним пристрастям в маркетинговій боротьбі. Багатьом хочеться спокійним і розміреним життя в оточенні красивих і радують око речей. Якщо це про вас, то варто задуматися про відкриття власної художньої галереї. Але це зовсім не означає, що життя буде нудною і безинтересной. Аж ніяк. Вона наповниться яскравими фарбами, приємними знайомствами і, безсумнівно, відкриє нові бізнес-горизонти.

Кому потрібно відкриття галереї?

Справедливості заради слід зазначити, що найчастіше про відкриття власної галереї замислюються саме художники. Роблять вони це, зрозуміло, в першу чергу для демонстрації і продажу власних робіт. Проте нерідкі випадки, коли господарями галереї стають люди, просто люблячі мистецтво. У кожному разі, людині, яка не має безпосереднього відношення до мистецтва, буде на порядок складніше привернути увагу аудиторії до свого дітища – тут дуже важливий певний коло знайомств за інтересами.

Як заробити на галереї?

На перших порах заробіток може формуватися з оплати за вхід, а також певного відсотка від продажу експоната. Коли галерея стане популярним і статусним місцем, джерелом доходу зможе стати і надання авторам можливості привернути увагу до своєї творчості. Тут важливо не знизити планку при відборі робіт.

Що потрібно для відкриття галереї?

Для того щоб відкрити галерею, будуть потрібні й не так фінансові вкладення (хоч їх ніхто не відміняв), скільки розумові.

Порахувати витрати нескладно. У першу чергу, це будуть витрати на купівлю чи оренду приміщення та рекламу. Також не слід забувати, що приміщенню, можливо, буде потрібно ремонт.

Замислюючись про місцезнаходження майбутньої галереї, багато хто вважає, що найоптимальнішим варіантом буде придбання приміщення ближче до центру. Однак це не завжди вірне рішення. По-перше, вартість квадратного метра в центрі буде дорожче, а враховуючи, що під галерею потрібно приблизно 200 кв.м. площі, то за підсумком різниця виявиться істотною. По-друге, правильним буде вибрати місце по сусідству з вже існуючою галереєю (а краще кількома). Люди, які відвідують ці виставки, обов’язково заглянуть і до вас. Хоча б один раз, а тут вже важливо не впасти в бруд обличчям і зацікавити відвідувача, щоб він наступного разу не пройшов мимо.

Також у приміщенні під галерею важливо звернути увагу на природне освітлення – обов’язково повинно бути багато вікон, що забезпечують достатню кількість світла для вивчення експозиції. Роблячи ремонт, важливо потурбуватися станом проводки і зробити підсвічування для кожного експоната.

Не варто занадто мудрувати з інтер’єром галереї. Ніщо не повинно відволікати від виставкових експонатів, тому прості кольору і форми – те, що вам потрібно.

Ще одним нюансом, без якого відвідування галереї може стати некомфортним – якісна система кондиціонування і вентиляції.

Важливим стане і забезпечення безпеки – хороша охорона і страховка в цьому бізнесі не будуть зайвими.

Для повноцінної роботи галереї потрібно штат співробітників, що складається з галериста (підбирає авторів та експонати, керує галереєю, відповідаючи за її імідж), куратора (організовує виставку), прес-секретаря (відповідає за зв’язки з громадськістю), консультанта (працює з можливими покупцями) і експозиціонера (розміщує картини, розробляє концепцію заходу).

Головне, що допоможе вам заробити багато грошей на власній галереї – це її репутація. Безумовно, відразу, з нізвідки, вона не з’явиться. Тому потрібно бути готовим до того, що буде потрібно якийсь запас фінансової міцності (хоча б на півроку вперед).

Репутація галереї буде визначатися тими експонатами, які ви плануєте виставляти. Тому вкрай важливо ретельно відбирати авторів і їх роботи. Найкраще заздалегідь (на 5-6 місяців вперед) скласти план заходів, що проводяться, домовитися з людьми, які зацікавлені в демонстрації своїх творів. Слід з самого початку визначитися з напрямком роботи галереї і не відступати від нього – так ви зможете залучити й утримати постійних відвідувачів. Можна проводити тематичні опитування – цікавлячись, роботи яких авторів хочуть бачити гості, ви зможете безпомилково визначити подальший курс.

Крім цього, ви можете організовувати тематичні та благодійні вечори. Подібні заходи допоможуть налагодити ділові зв’язки, без яких часто в бізнесі не обійтися.

Термін окупності галереї визначити складно – все залежить від того, наскільки популярним стане заклад. Але можна з упевненістю сказати, що якщо ви зумієте залучити до своєї галереї увагу, зацікавити відвідувачів, заінтригувати їх, то бізнес стане приносити гідний прибуток.

Free spins no deposit.
Вы можите залишити коментар.

Написати коментар

XHTML: Ви можете використовувати ці теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>