Як відкрити агентство нерухомості

агентство нерухомості
Ні для кого не секрет, що бізнес, побудований на продажу або оренди нерухомості, є на сьогоднішній день одним з найприбутковіших. Пов’язано це, в першу чергу, з щоденним збільшенням клієнтів, охочих купити, продати або орендувати житло. Як не дивно, але споживачами подібних послуг є, практично всі категорії громадян. Незалежно від віку і фінансового стану, кожна людина робить у своєму житті, хоча б одну операцію з нерухомістю.
Необхідні документи і стартовий капітал
Щоб бізнес ідея з відкриття агентства нерухомості втілилася в життя, потенційному власнику необхідно зареєструвати свою фірму. Краще вибрати правову форму ТОВ. Вартість реєстрації складе від 1000 грн. Далі необхідно буде відкрити рахунок у банку та повідомити про це місцеву податкову службу, а також замовити печатку фірми.
Для ведення документації агентства буде потрібно бухгалтер. Але, так як обсяг робіт, пов’язаних з бухгалтерським обліком буде невеликий, можна знайти фахівця, який кілька разів на місяць буде вести документацію. Витрати на оплату послуг бухгалтера складуть десь від 15000 грн. на місяць.
Приміщення для роботи можна орендувати від 2000-3000 грн. на місяць і необхідне обладнання (меблі, комп’ютер, телефонія) коштуватиме приблизно, стільки ж.
Офісне приміщення та необхідне обладнання
Підбір офісу для роботи агентства – це особливий і дуже важливий момент. Від того, де розташоване приміщення залежатиме кількість клієнтів. Необхідно смотреть на всі підходящі варіанти для оренди офісу. Багато підприємців, стурбовані питанням як заробити гроші, прагнуть орендувати офіс у центрі міста, мотивуючи це тим, що саме тут накопичується найбільша кількість людей. Це, звичайно, так. Але вартість подібних офісів дуже завищена, що приносить додаткові витрати. Куди вигідніше орендувати приміщення для роботи в спальному районі. Тут обов’язковими умовами повинні бути: відсутність поблизу конкуруючих агентств та наявність великого житлового сектора навколо.
Ідеальним місцем для відкриття агентства нерухомості є райони з тільки що зведеними висотними будинками. Будинки повинні бути здані в експлуатацію. Можна зняти офіс на цокольному поверсі однієї з новобудов. Як показує практика, більшість власників не будуть відразу вселятися в своє житло. Деякі вирішать його продати, а багато шукатимуть орендарів. Тут дуже доречно буде запропонувати їм ріелторські послуги.
Що стосується обладнання, необхідно придбати столи для роботи агентів і керівника, стільці, а також два комп’ютери. Найважливішим у роботі кожного рієлтора є телефон. Тут можна або встановити відокремлену міні АТС, або, встановити стаціонарний (він же рекламний) телефон і два мобільних. Незручність другого варіанту полягає в тому, що при офісному переїзді, доведеться змінити основний номер.
Ще однією важливою умовою є безперебійна робота Інтернету, тому що багато квартирні бази знаходяться саме там. Вибираючи провайдера, слід враховувати цей факт.
Підбір персоналу
Найважливіший пункт. Щоб агентство нерухомості приносило прибуток вже з першого дня відкриття, обов’язково потрібно прийняти на роботу двох досвідчених ріелторів. Причому, не просто людей, знайомих з роботою рієлтора, а досвідчених співробітників, що перебувають у статусі провідного експерта або золотого маклера. Вони, як правило, приходять вже зі своїми клієнтами.
Залучити професіоналів, можна запропонувавши їм більший відсоток від угод, ніж є у них на даний момент. А так само мотивуючи переклад тим, що надійшли заявки від клієнтів вони будуть отримувати в першу чергу.
Також необхідні ще 1 або 2 рієлтора для роботи з «дешевими клієнтами».
Знайти споживача для подібної послуги можна за допомогою обширної реклами, поданої в засоби масової інформації. Різноманітні знижки на оплату послуг агентству для клієнтів і будь-які гарантії для господарів квартир, привернуть величезну кількість клієнтів.
Передбачувані терміни окупності
Бажаючим відкрити агентство нерухомості слід знати, що прибутковим цей бізнес буде, якщо ріелтори будуть брати в роботу будь-які заявки від громадян. Тобто не варто чекати угоди купівлі-продажу, а спочатку можна непогано заробити, займаючись орендою житла.
Швидше за все перший місяць агентство буде існувати на угодах досвідчених експертів, а трохи пізніше, ситуація докорінно зміниться. Перша велика угода купівлі-продажу окупить всі початкові вкладення. Якщо займатися тільки орендою, то на це піде близько трьох місяців.

Вы можите залишити коментар.

Написати коментар

XHTML: Ви можете використовувати ці теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>