Ідея бізнесу – виробництво морозива

виробництво морозиваРідкісний людина в жаркий день відмовиться від стаканчика улюбленого пломбіру або від ескімо на паличці. Любов до морозива з’являється ще в дитинстві і не покидає більшість нас протягом усього життя. І популярність цього десерту забезпечує стабільний попит на нього, хай і сезонний. Чи можна заробити багато грошей на виробництві морозива? Незважаючи на підвищену конкуренцію серед фірм виробників, існує одна ніша, яку можна вважати повністю вільною на ринку морозива. Це виробництво високоякісного продукту виключно з натуральних компонентів, невеликими партіями.

Чому це затребувано?

Для того щоб зрозуміти всю вигідність цієї бізнес ідеї, просто візьміть обгортку від будь-якого, купленого в магазині морозива, і прочитайте склад. Якщо після закінчення вивчення цього списку сумнівних загусників, консервантів і ароматичних добавок вам перехотілося купувати продукт масового виробництва, значить, ідея виробництва натурального морозива буде більш ніж затребувана.

Витрати на виробництво

Ще одним відчутним плюсом такого способу виробництва морозива є його невисока вартість. Все, що може знадобитися – це якісна мороженица (від 4000 до 8000 рублів), власна кухня, і компоненти для виготовлення найніжнішого десерту. Найпростіша рецептура включає в себе вершки, яйця, цукор, желатин і кип’ячену воду. Але для того щоб урізноманітнити асортимент, доцільно придбати і натуральні ароматизатори, у якості яких можуть виступати фрукти та есенції. Крім того, необхідно буде відкрити ІП і отримати дозвіл на реалізацію продуктів харчування.

Таким чином, максимальна сума, що вимагається для виробництва натурального морозива, не перевищить 20000 рублів.

Як реалізовувати?

Для успішного розвитку справи варто вибрати відразу декілька шляхів збуту морозива:

Виготовлення на замовлення

Для цього потрібно розмістити свою пропозицію в максимально можливій кількості місць – це можуть бути міські портали, групи в соціальних мережах, газети оголошень і навіть телевізійна реклама.

Продаж через магазини

Маючи зразки продукції та типовий договір, можна без зусиль знайти торгові точки які з радістю візьмуться за продаж вашого морозива, особливо якщо врахувати той факт, що його собівартість буде невисока, що дозволить вам зробити потенційним реалізаторам дуже вигідну пропозицію.

Включення морозива до складу комплексних обідів. Такий тип реалізації підійде тим, хто вже вибрав як основного бізнесу доставку обідів в офіс. У такому випадку продаж невеликих порцій морозива разом з обідом стане ще й додатковою рекламою вашої продукції, причому рекламою, за яку платити будете не ви, а вам.

Наскільки швидко окупляться вкладення?

Розраховувати ціну за порцію морозива ви зможете абсолютно самостійно, з урахуванням середніх цін у вашому регіоні та особливостей саме вашої продукції. Але якщо взяти за основу середню продуктивність морозива в 10 кг на день, і зіставити її з ціною на кілограм цього десерту в магазині (100-150 рублів), то вже через місяць абсолютно всі вкладення окупляться, і бізнес почне приносити дохід.

Виробництво натурального морозива – це відмінна ідея для тих, хто мріє спробувати себе в бізнесі, але при цьому не готовий робити великих вкладень і хоче почати справу з нуля. Безумовно, такий тип бізнесу зажадає від вас чимало зусиль для пошуку потенційних клієнтів, але знайшовши навіть кількох постійних замовників, ви з легкістю збільшите обсяги виробництва за допомогою самої кращої реклами – «сарафанного радіо».

сушильные машины miele.
Вы можите залишити коментар.

Написати коментар

XHTML: Ви можете використовувати ці теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>